Papagalita

O tipa frumoasa, blonda si extrem de apetisanta avea o papagalita, care o imita mai mereu. Cand ajunge acasa, blonda obisnuia sa se aseze in fata oglinzii si zica:
- Sunt frumoasa  sexi si imi place sa ma f**.
Papagalita repeta dupa ea. Toate bune si frumoase pana cand intr-o zi vine un preot in vizita :
- Vai ce papagal frumos aveti!
Imediat papagalita incepe sa spuna:
- Sunt frumoasa, sexi si imi place sa ma f**.
Preotul oripilat spune:
- Vai, cum se poate una ca asta? Eu am doi papagali care citesc din Biblie si se roaga toata ziua! Da-mi papagalita doua-trei zile sa o reeduc.
Zis si facut! Ajunge papagalita in mijlocul papagalilor preotului si incepe sa repete ce a invatat:
- Sunt frumoasa , sexi si imi place sa ma f**.
Auzind asta, unul dintre papagali spune:
- Vezi ma ca nu ne-am rugat degeaba?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu